B.L.O.G.clicks!

Monday, October 12, 2009

: : DETIK-DETIK SILAM : :


Subuh menyinsing fajar menjelma
Hatiku runsing entah mengapa
Mentari senja berwarna jingga
Tapi hatiku gundah gulana

Detik-detik silam mewarna hidupku
Atas kesilapan menurutkan nafsu
Aku terasing di bumi sendiri
Matamu menjeling

Sisa hidupku semakin hampir
Hanya padamu doa ku nanti
Padamu Tuhan aku berdoa
Engkau maafkan segala dosa

Detik-detik silam mewarna hidupku
Atas kesilapan menurutkan nafsu
Aku terasing di bumi sendiri
Matamu menjeling seolah mencaci

Do these lyrics sound familiar to you? I have been trying to familiarize any and everyone I know with this song, yet it is disappointing. I think not many remembers this song but me. And of course, my brother-in-law, Abang Sham (yang mula mencetuskan lagu ni dengan gaya dan aksi yang tak tahan!;p).

I remember almost all the lyrics quite clearly in my head, but I do not know the title of the song, or the artist who sang it. But, with Google, everything is at your fingertips!

Hooray!!! It is : : Terasing Di Bumi Sendiri : : by Shy 8.
(oits~ Alang..pasni leh aa pi kariyoki nyanyi lagu ni!;D muahaha..)

Jom layan...

4 comments:

isabelle said...

huahuahua...
mari p kariyoki!!!
"detik detik silammmm......." (sambil buat aksi terlampau)
aisey dah lupa lirik daa...

bettY.Yone said...

ang la duk bz manjang..
aku dah pi kariyoki lagik;p
nanti kita carik tgk ada x kat playlist depa..hahaha..

Anonymous said...

waaa..........da bkurun aku cari lagu nie..ingat lirik ckit tp x ingat tajuk...akhirnya aku jmpa disini haha..thx alot

Anonymous said...

betty..need ur help..per nama lagu nie..x jmpa pon dkat 4shared.com

Related Posts with Thumbnails

B.L.O.G.nuff2

B.L.O.G.z

Web Pages referring to this page
Link to this page and get a link back!