B.L.O.G.clicks!

Friday, March 12, 2010

: : I Accept CA$H and KIND : :


oyes!!! result spm dah pon kua smalam.. I received phone calls from students and parents reporting their results. ..kembang lobang idong aku dengar results sorang2.. *alhamdulillah* ..student2 yg dapat A..aku yg over-excited..hepi smacam.. Well, great results raise my reputation;) Enough said.

eip? bagi la aku peluang berbangga2 ckit dengan peningkatan tip-top student2 aku tu..huhu..bila lagik kan? berbunga2 hati aku bila students+parents x benti2 cakap 'thanks' *'_'* gumbira x terhingga;) pssttt2~ Dear parents, I accept ca$h and kind;P hahaha:D kedengaran sedikit mata duitan$ bukans..??? ngeh3x~

..pasni leh aa pe'naik' charges per hour memandangkan dah terbukti bertahun2 keberkesanannya:P poyos btol la..haish~ bukan apa..kadang2 kita kena puji diri sendiri..sapa lagik nak puji..huhu..okies..aku nak kua fotostat notes for students sat..ecey~ saja la tu nak tunjuk konon berkaliber;D tata!

2 comments:

Aus MeLankoLik said...

hahahak , cikgu ni dah angkat diri la..
kekeke..
hebatlah yone .

bettY.Yone said...

ala..aus aum2 ni bagi la chance kat yone..huhuhu..ni puji ke perli huh? hohoho:D

Related Posts with Thumbnails

B.L.O.G.nuff2

B.L.O.G.z

Web Pages referring to this page
Link to this page and get a link back!