B.L.O.G.clicks!

Wednesday, March 3, 2010

: : Jiwa Kacau : :


..semalaman aku tido x nyenyak..tragedi beberapa minggu lalu berulang kembali..lagi sekali..aku menjadi saksi kelahiran anak2 cumieY..jay jay kata..cukuplah sekali..cukup..tatkala melihat cumieY melahirkan anak..lantas aku mengalihkan pandangan aku ke tempat lain..cepat2 aku kua..hati meronta2..fobia bila aku mengenangkan nasib anak2 cumieY kali ni..

pas balik aku langsung x jenguk cumieY..redha je la..pagi tadi aku cuba ushar2 dari jauh..oyeh~ detik hatiku..huhu..aku nampak ada 6 babies cumieY..wah2~ nampak sihat masih bernyawa..alhamdulillah..aku umpan cumieY dengan roti+kuaci sambil2 duk ushar2 tengok anak2 dia yg kelihatan chumels itu..terserlah sifat keibuan cumieY..

ku sangkakan panas mentari sampai ke petang rupanya hujan di tengah hari..erra fazira dah kata..yg terindah hanya sementara..tinggal 4 jam..balik2 tengok anak2 cumieY bergelimpangan..pucat..kesedihan mula menyelubungi jiwaku..eh..ada lagi satu yg masih hidup..masih bernyawa..tapi sampai bilakah dia mampu bertahan? tunggu+lihat..apakah kesudahannya..

3 comments:

isabelle said...

wah wah wah..sudah cat baru la ini rumah.

Anonymous said...

Hello. And Bye.

bettY.Yone said...

isabelle: boring tatau nak watpa..cat la umah:P ngeh3x..

anonymous: hi2 bye2:)

Related Posts with Thumbnails

B.L.O.G.nuff2

B.L.O.G.z

Web Pages referring to this page
Link to this page and get a link back!