B.L.O.G.clicks!

Monday, February 22, 2010

: : na-O-mei : :


..sudah berkurun lamanya aku tidak menghambakan diriku pada televisyen..


..benar..eh bukan..aku lebih gemar meluangkan masa aku di hadapan komputer riba..hehehe.. sudah tentu untuk bermuka-buku..diulang..muka-buku bukan baca buku..ngee~ namun takdir merubah segalanya.. dalam kebosanan aku bersendirian semalam..aku telah menemui suatu cahaya kegembiraan..cahaya akasia..hahaha:D

na-o-mei;) mungkin aku agak ketinggalan zaman..tapi percayalah..kesibukan kerja tidak membenarkan aku berbuat demikian.. aku sekadar mendengar ulasan harian tak rasmi daripada seorang ibu pelajarku yang kelihatan kian kritikal minatnya mengikuti episod demi episod drama siri akasia itu..ngeh3x:P kini..semua itu tidak lagi menjadi masalah dengan tv3.online.. maka bermulalah episod 1 na-o-mei untuk aku..

..nyata..percubaan aktiviti mengisi masa yang terluang telah bertukar menjadi suatu ketagihan dalam masa yang begitu singkat.. na-o-mei.. semalam episod 1..sekarang episod 17..ketagih bukan? lalalala:D memang gila..ketepikan masa tidur disebabkan keterujaan menonton..tapi..berbaloi..memang berbaloi.. hah..apa lagi? mari..mari..tumpang sekaki.. jangan ketinggalan menonton na-o-mei.. anda pasti tidak akan menyesal..sebab ada hero macho ady putra;) ngeh3x;D

P/S: nak cite sinopsis na-o-mei ni kat cni macam x best aa plak..x suspen;P

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

B.L.O.G.nuff2

B.L.O.G.z

Web Pages referring to this page
Link to this page and get a link back!